Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

Υπουργός παιδείας:Υπουργός: Διευκολύνουν την ύπαρξη πλασματικών κενών


Το πρόβλημα των κενών στα σχολεία είναι σύνθετο. Τα κενά είναι δύο ειδών. Τα πλασματικά και τα πραγματικά. Τα πλασματικά κενά δεν είναι λίγα. Δεν λέω ότι εξαφανίζονται τα πραγματικά κενά. Όμως, δυστυχώς ο τρόπος οργάνωσης των σχολείων και κυρίως ο τρόπος οργάνωσης των διευθύνσεων διευκολύνουν την ύπαρξη πλασματικών κενών, κάτι που ομολογούν και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί – εννοώ τα διευθυντικά στελέχη - στην περίπτωση που κουβεντιάσει κανείς μαζί τους.
Τάδε έφη σήμερα Πέμπτη 17/12/2015 στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης και ανέφερε ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα:

- Στο τέλος Οκτωβρίου σε μια μεγάλη εκπαιδευτική περιφέρεια της Αθήνας είχαμε εκατόν πενήντα πλεονάσματα εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και εκατό ελλείμματα των ιδίων ειδικοτήτων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
-Οι πόρτες είναι δίπλα-δίπλα! Χρειάστηκε, λοιπόν, να γίνει ειδική έρευνα και να υπάρχουν καταγγελίες και επισημάνσεις από εκπαιδευτικούς, προκειμένου να δούμε τι πρέπει να κάνουμε.
-Αντιμετωπίσαμε, λοιπόν, προβλήματα που έχουν να κάνουν με μια αδρανειακή λειτουργία στα σχολεία, αν μπορεί δηλαδή να μεταφέρει κανείς ειδικότητες από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις